juli 2015

Las Vegas

Tidsinnstilt innlegg, da jeg er p bttur de neste dagene (klikk her for lese mer): De frste nettene i USA bodde vi i Las Vegas. Kjreturen dit var lang, srlig siden den fulgte rett etter flyr...

Tur til USA!

Tidsinnstilt innlegg, da jeg er p bttur de neste dagene (klikk her for lese mer): Tidligere i sommer var jeg i USA med moren min, henne kjreste ogett av barna hans. Dette var den frste turen...

Ut p tur!

Da er vi ferdig med oppholdet vr p hotellet her i Bodrum, men det er enda ikke tid for reise hjem. N skal vi nemlig ut p tur i familiens bt! Vi skal vre p bten en stund, og siden vi skal...

Bursdagsfeiring og outfit

S i gr var det alts bursdagen til jenta jeg passer p i sommer, hun ble tre r! Dagen i dag gikk ganske vanlig, men lek i solen og avslapping. P kvelden spiste vi kake og hun fikk gavene sine. ...

Svmmetur

I gr var jeg med den lille jenta p brygga. Hun lekte med den nye dukken sin hun fikk dagen fr, som sitter p en nkkelring, mens hun ventet p at venninnen hennes skulle bli ferdig svmme. Jeg...

Bursdagsgave

I dag tok jeg meg en tur ned p stranda for kjpe en bursdagsgave til jenta jeg passer p. I morgen blir hun nemlig tre r, og jeg synes jeg burde en liten ting til henne selv om vi ferier med ga...

Nr man blir en levende barbie dukke

Her om dagen var jeg p restaurant med familien jeg jobber for, og ikke bare dem heller, men onkler, tanter og besteforeldre ogs. Etterhvert den lille jenta begynte bli litt urolig, hun hadde tr...

Sommer og helgetur!

Dagen i gr og dagen i dag har vrt ganske s like, de har begge besttt av sole meg, leke p stranda og ha folk ikke skjnne hva jeg prver si. Akkurat n slapper jeg av i skyggen ved strand...

God drikke i varmen

Nr det er veldig varmt er det en ting jeg liker veldig godt gjre med drikken min, nemlig blande den med kullsyrevann! Det gjr at den smaker mer forfriskende og enda bedre synes jeg. Det funker g...

Dagens outfit 23.07.15

Dagen i dag har gtt mest med til ligge p stranda, men p kvelden fikk jeg endelig somlet meg til ta p kle som ikke var badety fr middag. Da jeg skulle ta dette bildet kom det en blge over...

Ferietur!

Da har tiden kommet for reise p ferietur med familien jeg jobber for her i Tyrkia! Vi skal frst reise til Bodrum og deretter skal vi ut med familiens yacht, og jeg m si at selv om jeg skal job...

Klippet hret selv

... eller luggen i hvertfall. Etter at jeg bestemte meg for klippe pannelugg (igjen) fant jeg ut at hvis jeg vill at det skal vre mulig for meg se noe som helst m den klippes ganske ofte! Der...

Sommer, sol og feriehumr

I dag har jeg i grunn bare slappet av og nytt morgenen, og kommet inn i litt feriehumr. Den lille jenta jeg passer p har vrt p overnatting hos tanten sin og har nettopp kommet hjem og spist lun...

Hverdagen kaller

Som jeg nevnte tidligere s var det tilbake p jobb for meg! Formiddagen bestod av dra p playdate til en av vennen til den lille jenta, som bor i det samme nabolaget som oss. Familien vi beskte...

Dagens outfit 21.07.15

S i dag er det tilbakestende jobbfor min del, og dette er dagens outfit. Liker spesielt godt at man kan se piercingen min litt, for den har en tendens til alltid vre gjemt :) Topp fra Stradiv...

Innkjp til ferie

Som jeg nevnte i det siste innlegget mitt s har jeg brukt fridagen min til handle inn ett par ting jeg trengte fr vi skal reise p ferie med familien jeg jobber for i sommer. Vi skal til Bodrum...

Day off

I dag var min frste fridag siden jeg begynte jobbe her og det har vrt bde en avslappende og produktiv dag Etter frokost dro jeg med moren i familien inn til byen for se det gamle markedet me...

İstanbul

De frst par dagene etter at jeg kom til Tyrkia var jeg i İstanbul, der bodde jeg hos familie og jeg hadde det veldig koselig! Selv om det er omtrent halvannen uke siden n vil jeg i dette inn...

Bayram

Denne helgen ferier vi bayram her i Tyrkia. Denne hytiden markerer slutten p ramadan og feires med mte familie og venner, spise masse kaker og godteri og gi penger til barna. P fredag reiste...

Gaver!

I dag var vi p besk hos tanten til moren i familien jeg jobber for, siden der er bayram. Jeg holder p skrive ett lenger innlegg for fortelle mer om hva dette innebrer, men jeg vil gjerne ha...

Hva skjer med studiene?

Da jeg startet denne bloggen i fjor studerte jeg, som tidligere nevnt, siences i London. Etter ett r med dette studiet fant jeg ut verken studiet eller karriereveien jeg hadde begitt meg ut p var...

Kunst

I dag har vi vrt kunstneriske og malt med vannmaling! Jeg vet ikke hvem som koste seg mest av meg og ungen, men jeg tror i grunn det var ganske likt. M si jeg er mest imponert over jenta som n...

By the seaside

Som dere fikk med dere fra det forrige innlegget er jeg for yeblikket i Tyrkia! Her skal jeg vre frem til midten av september som au pair. Jeg kommer til fortelle mer om dette i et senere innle...

Tilbake!

N har jeg hatt en lang pause fra bloggen, mest fordi jeg har flt at jeg ikke har hatt noe srlig blogge om, men ogs fordi utrolig mange ting har skjedd det siste ret og alt har vrt veldig he...